TOVAR V AKCII

Naša cena 6,50 €
skladom
Naša cena 7,90 €
skladom
Naša cena 7,50 €
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena 6,50 €
skladom
Naša cena 3,50 €
skladom
Naša cena 7,70 €
skladom

ANKETA

Akú módu preferujete?

Elegantnú 29% Športovú 29% Klasickú 25% Nemám vyhranený štýl 18%

Reklamačný formulár

Vrátenie tovaru

Aj keď percento vráteného tovaru je mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nevyhnutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Rozsah povinností v prípadne chybného tovaru

Právo z vád/vady tovaru môžete uplatniť do 24 mesiacov od prevzatia tovaru rovnako ako v kamennom obchode. U tovaru s uvedenou dobou použiteľnosti potom počas stanovenej doby použiteľnosti. Nezodpovedáme za opotrebenie tovaru jeho bežným používaním. U tovaru predávaného za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola nižšia cena zjednaná. U použitého tovaru nezodpovedáme za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar v momente prevzatia tovaru Vami.

Obmedzenie zodpovednosti za vady vyplývajúce z povahy tovaru a nevhodného spôsobu použitia

JaVla (Jaroslav Ladányi) nenesie zodpovednosť za vady vzniknuté nevhodným výberom tovaru, spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením, vyplývajúce z nedodržania pokynov/návodu na použitie výrobku, použitím tovaru v rozpore s deklarovaným účelom, nedodržanie spôsobu ošetrovania či nenahlásením vady bez zbytočného odkladu. V takých prípadoch môže byť obmedzenie zodpovednosti vo svojom dôsledku kvalifikované ako spôsobenie vady kupujúcim.

Reklamácia a jej priebeh

Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo poštou. K tomu, aby sme mohli reklamáciu vybaviť, musíte predložiť doklad preukazujúci, že ste tovar zakúpil v javla.sk (postačí i číslo objednávky alebo doklad o zaplatení).

Pri uplatnení reklamácie Vám bude vždy vystavené potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená na mieste zamietnutím (napr. z hygienických dôvodov) a tovar neprevzatý.

Formulár pre vrátenie tovaru je voľne stiahnuteľný . V prípade, že vypĺňate formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, aká je vada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

Berte, prosím na vedomie, že použitý tovar bez zjavnej vady nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť. Plavky a spodnú bielizeň z hygienických dôvodov nevymiename.

Osobné predanie výrobku

Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii na našej výdajni Fraňa Kráľa 587/58, Žitavany. Formulár pre vrátenie tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci priamo na pobočke.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude Vami vrátený tovar postúpený k posúdeniu nášmu reklamačnému oddeleniu.

Doručenie poštou

V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku doporucene na adresu:

Jaroslav Ladányi

Fraňa Kráľa 587/58

951 97 Žitavany

Do zásielky priložte vyplnený formulár pre vrátenie tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť na internetových stránkach javla.sk.

V prípade uznania reklamácie, Vám budú účelne vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na základe zaslaného potvrdenia o podaní zásielky / predaní dopravcovi. Reklamovaný výrobok nie je nutné adresovať konkrétnemu pracovníkovi. V žiadnom prípade však nezasielajte reklamovaný tovar na dobierku.

O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými e-mailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, ďalej že bola vybavená, príp. zamietnutá, a tiež informáciu, že Vám bola odoslaná, či že Máte možnosť si ju vyzdvihnúť. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote znamená, že JaVla (Jaroslav Ladányi) porušila podstatným spôsobom zmluvu. To Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete alebo odmietnete uviesť svoje kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom ste uzrozumený s tým, že sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa, ktoré sa ku kúpe tovaru veci viažu, nie sú dotknuté.

Identifikačné údaje JaVla.sk (Jaroslav Ladányi) (predávajúceho)

Názov firmy: Jaroslav Ladányi

Adresa sídla firmy: Fraňa Kráľa 587/58, 951 97 Žitavany, Slovenská republika

IČO: 51478323

Podnikateľ je zapísaný v Živnostenskom registri.

Kontakty

Nižšie uvedené kontaktné údaje slúžia pre prípad komunikácie ohľadom vybavenia Vašej požiadavky alebo otázky na reklamačný proces.

e-mail: info@javla.sk

tel.: 0944 555 729, 0902 054 843

Odstúpenie od zmluvy

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 90 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

Bližšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.

 

Reklamačný formulár.pdf

MTQyOT